نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

 

شاید باش شنیدن این واژه فکر وهوش وگوش به سمت دستگاه قضا برود ولی با دستگاه قضا کارندارم و قضاوتی هم دراین مورد نمی توانم داشته باشم ولی می خواهم از ،شورای تامین ، از فرماندار ، شورا ، کارشناسان استانداری و وهیئت تخلفات اداری استانداری و....دفتر شهری و بازرسی استانداری خراسان رضوی صحبت کنم !!!

اری قصه نیست ، بلکه حقیقت است که کارشناسان استانداری به شهرستان جوین امده وبا جمعی به نام شورای اسلامی درظاهر قضیه به تفاهم رسیدند که برای شهرداروقت که بومی بود چندین تهمت بتراشند ، نامسلمانی کردند وتهمت بافتند حال درذیل شما قضاوت کنید !!!

نامه رسمی امد که شهرداروقت در تغییرکاربری گسترده اراضی فرهنگیان همت کرده است ( ای کاش اینگونه می شد)  شهردار مسیر کمربندی را عوض کرده است ، شهردار در روبروی دادگاه جوین خانه هایی ساخته وبه کارمندانش اهدا کرده ولی رعایت مسائل فنی را نکرده است !!!؟؟؟ نوشتند که مردم تمام وکمال ناراضی بودند و هزراویک فتنه وتهمت دیگر !!!!!

همه می گفتند که با با این دروغها واکاذیب ، ره به جایی نمی برد !!!! دروغ که نمی تواند!!!!!؟؟؟؟ مگر کارشناسان استانداری تفاوت بین کذب را نمی دانند ، !!!؟؟؟ مگر فرماندار مرده است که بگوید که شهردارکه بماند بلکه فرماندار وامام جمعه و شورای خائن و دروغگو وهمه فرهنگیان نتوانستند این تغییرکاربری را انجام دهند !!! به هرحال مادرم می گفت که نه نه جان ، ناراحت نباش ، از قدیم وندیم می گویند که بی گناه پایه چوبه دار می رود ولی اعدام نمی شود!!!
اتفاقا می خواهم بگویم نه ، هم بی گناه پای چوبه دار می رود وهم اعدام می شود!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انتظاربود که فرماندارشهرستان جوین ، امام جمعه شهرستان جوین ، و انهایی که نامشانرا مسلمان می گویند  ،،،،،بگویند وبنویسند که بابا، این شهردار بدبخت ،کلی تلاش کرد وشایسته تقدیر بود !!!تقدیر که نشد بماند بلکه متهم ومجرم هم شد ، نگفتند که   نه کمربندی را تغییر داد ، ونه فرهنگیان تغییرکاربری داده شده و هنوز هم که هنوز هست با اینهمه دوندگی این کارنشده و نه روبروی دادگاه چیزی ساخته شده که رعایت مسائل فنی نشده باشد ، بهرحال سکوت این اقایان ، نشراکاذیب کارشناسان استانداری را تقویت کرد تا اینکه هیئت تخلفات هم همین اکاذیب را که زبان دراورده اند ، ومی گویند بابا همه اینها کذب است !!!؟؟؟ با با فرهنگیان نمرده است وزنده است وهنوز چغندر کاری می شود ، بابا ، اینجا روبروی دادگاه است وحتی دو اجر روی هم گذاشته نشده است ، !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به عنوان جرم شهردار بخت برگشته قبول کرد !!؟؟؟

حال همه مردم بدانید که استانداری خراسان رضوی اکاذیب فاحش که اصلا موجودیتی ندارد رابه اتهام وبعد به جرم تبدیل کرد !!!!!!!!!!!!
فرماندارهم سکوت کرد و شورا هم که عامل بود این خیانت بود !!!؟؟ حال شما بگویید کدامیک از این مجموعه مسلمان است !!!؟؟؟؟(پس از هر تهمت نماز برمسلمان حرام می شود )  چرا درخصوص این ظلم مکتوب عظیم ، شان یک مسلمان را بجا نیاوردند!!!! واقعا چه سودی در خراب شدن شهرداربود که اینهمه به ظاهر مسلمان اینگونه ساکت ماندند !!! وشاید هم غلیظش کردند !!!

اری کارشناسی ها گاها نیز اینگونه از اب درمی اید ، گروهی از استانداری بلند می شوند ، بدون اینکه حتی مفهوم واژه تغییرکاربری را بلد باشند ومطالعه روی فرهنگیان که ایا واقعا تغییر کاربری پیدا کرده است ،؟؟؟/ ان کارشناس دیگر که کریم زاده نام دارد و برای استخدامش دست به دامان شورای نقاب شده بود که شهردارش بگذارند !!!!واین شورا به همان هم خیانت کرد وپس از اینکه به شهرداربومی خیانت کرد ونشراکاذیب کرد ،کریم زاده و پرویزیان و غنچه ای کنارماندند وشورا ها به جای دیگری رفتند وبنده پرویزیان هم که برای نقاب انتخابش نکردند ولی خود را به جغتای چسباند ، و ان کارشناس دیگر که غنچه ای باشد هم نتوانست خود را به شورای نقاب بقبولاند وشهردار فاروج شد !!!
اری همه این کارشناسان دوست داشتند که شهردارنقاب شوند وفکرمی کردند که پس از شهرداربومی نوبت انان خواهد رسید تا انیکه نشراکاذیب کرده و فرماندارهم سکوت کرد وکرد وکرد و قران برزمین کوبید که من گنه کارنیستم !!!!
حال می گویم که شاید دراین دنیا فرماندار گنه کار نباشد !!! ولی درپیشگاه خداوند چه خواهد کرد که اینگونه عمل کرد !!!!
به خدا چه خواهد گفت که من می دانستم که دروغ است ولی اجازه دادم وسکوت کردم تا همام دروغ گردن یک مسلمان را بزند
قضاوت باشما و اخرتی که فرماندار وشورای نقاب و کارشناسان و .....دربرابر تهمت افرینی کذب خود جوابگو باشند


:: موضوعات مرتبط: تریبون ازاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد